Czym jest pozycjonowanie stron?

Dalsze informacje o pozycjonowaniu strony w Google - zajrzyj tu

Pozycjonowanie to różne prace mających na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia liczby transakcji firmy. Inną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, produktu czy też usługi.

Algorytm Google wartościuje każdą stronę internetową w oparciu o plus minus 200 przeróżnych faktorów. Rezultat tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona pojawi się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają np. linkowanie (on-site oraz off-site), jakość contentu, jak również PageSpeed.

Wpisując w przeglądarkę Google dowolne słowo, użytkownik otrzymuje listę stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe hasło. Jakie strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania na pierwszych pozycjach? Głównie te, których treść jest unikalna i odpowiednio wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także szybkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, ale i mobile), właściwie wykonane kodowanie, jak również różnorodność linków przychodzących do naszej strony.

Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz je specjalistom z firmy SEO

Algorytm Google systematycznie ulega zmianom, dlatego zaleca się oddać pozycjonowanie sklepów i stron internetowych ekspertom. Słusznym wyborem będzie agencja SEO posiadająca długoletnią praktykę w takich działaniach. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także kodowania oraz copywritingu. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo rozwiną firmę.

Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron internetowych?

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do właścicieli stron, które służą do prezentacji i sprzedaży usług albo produktów przedsiębiorstwa. Decydując się jakikolwiek biznes niewyobrażalne jest obecnie nie założyć własnej strony firmowej albo ją uruchomić, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Biznesowi konkurenci nie próżnują w walce o dotarcie do nowych klientów. Wedle badań w przybliżeniu 97% osób poszukuje w internecie informacji o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu albo strony w Top3 wyników wyszukiwania w Google znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument zdecyduje się na nasze usługi.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]