Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Jakie są cechy dobrej firmy SEO - uzupełnij swoją wiedzę!
Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, zapewne po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Polecamy posłuchać wskazówek profesjonalistów.
Jak zatrudnić rzetelną agencję SEO? Google udostępniło o tym kurs
Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozwija się praktycznie tylko za sprawą Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak między innymi DuckDuckGo, Bing czy Rambler, nadal kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj jest to nierealne bez doradztwa fachowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki kurs, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.
Podstawowe cechy dobrej agencji SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, klarownie wyjaśnia, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
- umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google wskazuje także, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym wymierne efekty zwykle po paru miesiącach działań.